رژیم غذایی سبزیجات جدیدترین روش

رژیم غذایی گیاه خواری خام بیست روزه برای افزایش چربی سوزی

رژیم غذایی گیاه خواری خام بیست روزه برای افزایش چربی سوزی
4.5 (90%) 2 رای

اگر علاوه بر اضافه وزن از بیماری خاص دیگری رنج میبرید قبل از شروع برنامه رژیم غذایی گیاهی با پزشک خود مشورت کنید.

رژیم های گیاهی از جلمه رژیم هایی هستند که با حفظ ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن باعث کاهش وزن نیز میگردند . اما باید توجه داشت که این رژیم ها نمیتوانند برخی از پروتئین های مورد نیاز بدن را تامین کنند . در عین حال پیشنهادات غذایی زیر میتواند راهکار خوبی برای شروع یک رژیم گیاهی باشد.
1-صبح ناشتا یک قاشق چایخوری زیره سیاه + یک لیوان آب ولرم+ آب یک عدد نارنج یا لیمو ترش تازه.
2-صبحانه: نیم ساعت بعد شامل یک نوع میوه یا آب میوه و سبزیجات به میزان اشتها.
3-نیم ساعت بعد از صبحانه قبل از ظهر از میوه های که در معرض افتاب خشک شدند مانند توت خشک- انجیر خشک- مویز سیاه – برگه هلو – برگه زرد آلو و عناب استفاده کنید.
4-ناهار : یک ظرف سالاد که حاوی سبزیجات و صیفی جات دلخواه + 3 قاشق غذا خوری کنجد خام + 3 قاشق مویز سیاه + یک قاشق مربا خوری سیاه دانه + مقداری کم نمک و فلفل سیاه + مقداری روغن زیتون بو دار یا روغن کنجد+ مقداری جوانه ماش ( دلخواه ) + آب نارنج یا لیمو ترش تازه .
5-نیم ساعت بعد از ناهار تا قبل ازشب از میوه استفاده شود سعی شود بین مصرف هر نوع میوه به میزان اشتها نیم ساعت فاصله باشد و میوه ها مخلوط مصرف نشود.
6- شام : مخلوط مغز بادام خام + فندق خام + گردو به میزان نصف فنجان ( هر سه نصف فنجان گردد ) + نصف فنجان پودر نارگیل + 2 عدد انجیر خشک + یک قاشق توت خشک + 2 قاشق کنجد خام + 2 عدد خرما بدون هسته + مقداری آب سرد و یخ خرد شده در مخلوط کن ریخته معجون پر انرژی درست کنید و میل فرمایید.
7-شب هنگام خواب یک قاشق چایخوری تخم خرفه + آب یک عددنارنج یا لیمو ترش تازه.

نکات مهم :
نکته 1- میتوانید مواد مورد نیاز را برای داشتن یک رژیم متنوع جابجا کنید.
نکته 2 – 4 لیوان ترکیب آب کرفس و هویج جهت روند سریع پاکسازی بدن به صورت هفتگی توصیه می گردد.
نکته 3 – یک گیاه خوارخام موفق کسی است که از همه نعمتهای گیاهی پروردگار به صورت خام استفاده کند و استفاده موردی و خاص از گیاهان به هیچ وجه توصیه نمی گردد .
نکته 4- در رژیم گیاه خواری بهتر است 80 درصد میوه فصل ، 10 درصد از سبزیجات و دانه ها و جوانه و 10 درصد از مغزها استفاده گردد.
نکته 5 – سعی کنید در برنامه تغذیه طبیعی ، به خصوص در اوایل شروع این رژیم از موز ، کیوی ، پسته ، بادام هندی ، قارچ ، زیتون ، بادام زمینی و لوبیا سویا استفاده نشود .
نکته 6 – به هیچ عنوان تا قبل از شام نگران شمارش کالری نباشید

برای مشاهده آخرین اطلاعات زیبایی و لاغری روی لینک های زیر کلیک کنید :

لیپوماتیک ، روشی نوین برای لاغری موضعی

کرایولیپولیز ، لاغری موضعی بدون جراحی

کویتیشن ، لاغری موضعی با استفاده از امواج

لیفت با نخ ، لیفت و جوانسازی موثر پوست صورت

هایفوتراپی ، جوانسازی پوست صورت با امواج

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید